úterý 20. července 2010

Jsem oholen!

Mimo jine...

Takze poporadku. Ranni vstavani na autobus do Kamjanecu-Podilski nebylo moc fajn. Autobus nebyl taky fajn. Kamjanec neni uz vubec fajn.

Jedina fajn vec tu je ta, ze tu maji celkem slusne vybaveny supermarket a celkem hezky hrad. Zbytek stoji za... Stare mesto a kanon pry pripomina Cesky Krumlov. Ja nikdy pruvodcum Lonely Planet neveril, ale tak clovek by cekal aspon vzdalenou pribuznost. Ne-e.

Prijeli jsme kolem 14h. Ubytovani jsme sehnali kolem 17h - sice jsem mel vytipovany hostel, jenze v nem nikdo nebyl, pak jsem chodil po meste a po net kafe a zjistoval dalsi ubytovani. Nastesti jsem mezi tim stihnul presvedcit jednu pani v kadernictvi, aby mi ohoblovala dvoutydenni porost masinkou.

Do historickeho centra to je celkem kus a k hradu jsme dosli v 19h. Schvalne si tipnete, do kolika meli otevreno :).

Na zitra mame listky kamsi do Kolomyi, coz by uz nemelo byt moc daleko od hor, jenze neni moc pravdepodobne, ze nam odpoledne z takove diry neco pojede dal, kdyz nejezdi nic odpoledne ani z Kamjanecu. Jelikoz ale spechame a pochybuju, ze tam sezene byt jen trochu rozumne bydleni, asi to budeme muset vyresit nejakou soukromejsi dopravou. Silva navic hrozi, ze se definitivne odebere domu :).

No nic, drzte pesti, v horach je to vzdycky potreba.

Za tyden nebo tak nejak na napsanou.

Žádné komentáře: