čtvrtek 8. července 2010

A je to tu :)

Tímto svým prvním příspěvkem bych se chtěl dodatečně rozloučit s rodinnými příslušníky, kamarády, kamarádkami a známými, s kterými jsem se nestihl rozloučit osobně. Všichnit máte jedinečnou šanci si ode mě po dobu nějakých 6 týdnů odpočinout.

Pokusů o zaznamenání svých cest jsem absolvoval již hodně. Všechny však byly expost a dopadly vždy stejně. Napsal jsem několik příspěvků a pak neměl chuť a především čas vše dopsat. Deníky z cest mi stále někde leží, vzpomínky také v hlavě mám a tak se snad někdy v budoucnu odhodlám všechny své resty dodělat.

Letos jsem však svůj přístup inovoval a pokusím se v duchu doby online informační záplavy psát blog postupně a na cestě. Můžete si všichni buď soukromě a nebo veřejně v komentářích tipnout, jestli mi to vydrží dál než do Petrohradu :).

Momentálně se mi dělají tousty na cestu, snažím se narvat "potřebné" věci do batohu a nelíbí se mi, že budu muset vstávat na vlak v 9:18. Dál už nemám o čem psát. Takže vkládám již jen příslib věcí budoucích:


Držte mi palce a brzy na napsanou ;-).

Žádné komentáře: